Zadzwoń Konrad Kosiorski
Konrad Kosiorski

Roztocze Love jest raczkująca lokalną marką turystyczną, którą staram się rozwijać w wolnych chwilach. Sam pomysł na markę promującą Roztocze powstał w mojej głowie jeszcze w 2015 roku. Do 2018 roku wszystkie projekty trzymałem na swoim dysku. Między innymi był to portal internetowy przeznaczony dla branży turystycznej, którego budowa zajeła mi przeszło pół roku. Jednak do tej pory nie ujrzał jeszcze światła dziennego. CDN.

Od 2018 roku rozpocząłem budowę świadomości marki od publikacji zdjęć i filmów w social mediach. Zapraszam do śledzenia profili:

Facebook: https://www.facebook.com/roztocze.love/
Instagram: https://www.instagram.com/roztocze.love/
Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCSQzl6V0SITJ6GdJEe5oQDQ


Poniżej kilka krókich relacji z wypadów rowerowych: